RPH OKT : MINGGU KEEMPAT PULUH (ISNIN - 01/10)
RANCANGAN PELAJARAN HARIAN
| |
MINGGU: | Keempat puluh (40) |
HARI / TARIKH | Isnin / 01 Okt 2012 |
MASA: | 0705 - 0815 |
TINGKATAN: | 5K8 |
BIL PELAJAR: | 20 orang |
TUNJANG: |
Kemahiran
|
TAJUK & KEMAHIRAN: |
PEP. PERCUBAAN SPM 2 (MATH).
|
OBJEKTIF P&P: |
-
|
P SEDIA ADA: |
-
|
PENERAPAN NILAI: |
-
|
KBKK: |
-
|
PENGABUNGJALINAN: |
-
|
ALATAN: |
-
|
RANCANGAN PELAJARAN HARIAN
| |
MINGGU: | Keempat puluh (40) |
HARI / TARIKH | Isnin / 01 Okt 2012 |
MASA: | 0815 - 0925 |
TINGKATAN: | 5S5 |
BIL PELAJAR: | 32 orang |
TUNJANG: | Kemahiran |
TAJUK & KEMAHIRAN: |
PEP. PERCUBAAN SPM 2 (MATH).
|
OBJEKTIF P&P: |
-
|
P SEDIA ADA: |
-
|
PENERAPAN NILAI: |
-
|
KBKK: |
-
|
PENGABUNGJALINAN: |
-
|
ALATAN: |
-
|
RANCANGAN PELAJARAN HARIAN
| |
MINGGU: | Keempat puluh (40) |
HARI: | Isnin |
TARIKH: | 01 Okt 2012 |
M/PELAJARAN: | Sejarah Dunia |
MASA: | 1055 - 1205 |
TINGKATAN: | 6 Rendah 5 |
TEMA/TAJUK: |
PEPERIKSAAN PRA STPM 2012.
|
OBJEKTIF P&P: |
-
|
KBKK: |
-
|
AKTIVITI: |
-
|
BBM: |
-
|
NILAI: |
-
|
REFLEKSI: |
-
|
RPH OKT : MINGGU KEEMPAT PULUH (SELASA - 02/10)
RANCANGAN PELAJARAN HARIAN
| |
MINGGU: | Keempat puluh (40) |
HARI: | Selasa |
TARIKH: | 02 Okt 2012 |
M/PELAJARAN: | Pengajian Am 1 |
MASA: | 0705 - 0815 |
TINGKATAN: | 6 Atas Kemanusiaan 5 |
TEMA/TAJUK: | Kertas 2 : Bahagian A dan B i. Ulangkaji Soalan Bhg A (Laras Sastera) |
OBJEKTIF P&P: | Pada akhir pelajaran, pelajar dapat: i. Memahami dan menerangkan bentuk dan kehendak soalan yang dibincangkan serta jumlah isi utama yang diperlukan. ii. Menjelaskan dan memahami sekurang-kuangnya 4 isi utama yang dikehendaki oleh setiap soalan yang telah dibincangkan. iii. Menyenaraikan dan memahami beberapa fokus utama setiap soalan serta perangkap yang terdapat pada soalan yang diberikan. |
KBKK: | Menerang sebab |
AKTIVITI: | 1. Penerangan secara kuliah. 2. Perbincangan bersama pelajar. 3. Membuat catatan dan rumusan guru. |
BBM: | Bahan rujukan, Papan Tulis dan Laptop. |
NILAI: | Menghargai dan Ketekunan |
REFLEKSI: | Proses P&P berjalan dengan baik dan objektif P&P yang disasarkan dapat dicapai berdasarkan maklumbalas dari pelajar. |
RPH OKT : MINGGU KEEMPAT PULUH (RABU - 03/10)
RANCANGAN PELAJARAN HARIAN
| |
MINGGU: | Keempat puluh (40) |
HARI: | Rabu |
TARIKH: | 03 Okt 2012 |
M/PELAJARAN: | Pengajian Am 1 |
MASA: | 0705 - 0815 |
TINGKATAN: | 6 Atas Kemanusiaan 2 |
TEMA/TAJUK: | Kertas 2 : Bahagian A dan B i. Ulangkaji Soalan Bhg B (Laras Sains) |
OBJEKTIF P&P: | Pada akhir pelajaran, pelajar dapat: i. Memahami dan menerangkan bentuk dan kehendak soalan yang dibincangkan serta jumlah isi utama yang diperlukan. ii. Menjelaskan dan memahami sekurang-kuangnya 4 isi utama yang dikehendaki oleh setiap soalan yang telah dibincangkan. iii. Menyenaraikan dan memahami beberapa fokus utama setiap soalan serta perangkap yang terdapat pada soalan yang diberikan. |
KBKK: | Menerang sebab |
AKTIVITI: | 1. Penerangan secara kuliah. 2. Perbincangan bersama pelajar. 3. Membuat catatan dan rumusan guru. |
BBM: | Bahan rujukan, Papan Tulis dan Laptop. |
NILAI: | Menghargai dan Ketekunan |
REFLEKSI: | Proses P&P berjalan dengan baik dan objektif P&P yang disasarkan dapat dicapai berdasarkan maklumbalas dari pelajar. |
RANCANGAN PELAJARAN HARIAN
| |
MINGGU: | Keempat puluh (40) |
HARI: | Rabu |
TARIKH: | 03 Okt 2012 |
M/PELAJARAN: | Sejarah Dunia |
MASA: | 1020 - 1130 |
TINGKATAN: | 6 Rendah 5 |
TEMA/TAJUK: |
PEPERIKSAAN PRA STPM 2012.
|
OBJEKTIF P&P: |
-
|
KBKK: |
-
|
AKTIVITI: |
-
|
BBM: |
-
|
NILAI: |
-
|
REFLEKSI: |
-
|
RPH OKT : MINGGU KEEMPAT PULUH (KHAMIS - 04/10)
RANCANGAN PELAJARAN HARIAN
| |
MINGGU: | Keempat puluh (40) |
HARI: | Khamis |
TARIKH: | 04 Okt 2012 |
M/PELAJARAN: | Sejarah Dunia |
MASA: | 0815 - 0915 |
TINGKATAN: | 6 Rendah 5 |
TEMA/TAJUK: |
PEPERIKSAAN PRA STPM 2012.
|
OBJEKTIF P&P: |
-
|
KBKK: |
-
|
AKTIVITI: |
-
|
BBM: |
-
|
NILAI: |
-
|
REFLEKSI: |
-
|
RANCANGAN PELAJARAN HARIAN
| |
MINGGU: | Keempat puluh (40) |
HARI: | Khamis |
TARIKH: | 04 Okt 2012 |
M/PELAJARAN: | Pengajian Am 1 |
MASA: | 1130 - 1240 |
TINGKATAN: | 6 Atas Kemanusiaan 5 |
TEMA/TAJUK: | Kertas 1 : Kenegaraan Malaysia. i. Ulangkaji Bahagian Kenegaraan (Soalan Sekolah lain). |
OBJEKTIF P&P: | Pada akhir pelajaran, pelajar dapat: i. Memahami dan menyenaraikan jawapan yang tepat atau betul bagi setiap soalan yang dibincangkan . ii. Menjelaskan dan memahami sebab bagi setiap jawapan yang betul untuk setiap soalan yang dibincangkan. iii. Menyenaraikan dan memahami kenapa pilihan jawapan yang lain salah berdasarkan maklumat dalam buku teks. |
KBKK: | Menerang sebab |
AKTIVITI: | 1. Penerangan secara kuliah. 2. Perbincangan bersama pelajar. 3. Membuat catatan dan rumusan guru. |
BBM: | Bahan rujukan, Papan Tulis dan Laptop. |
NILAI: | Menghargai dan Ketekunan |
REFLEKSI: | Proses P&P berjalan dengan baik dan objektif P&P yang disasarkan dapat dicapai berdasarkan maklumbalas dari pelajar. |
RPH OKT : MINGGU KEEMPAT PULUH (JUMAAT - 05/10)
RANCANGAN PELAJARAN HARIAN
| |
MINGGU: | Keempat puluh (40) |
HARI: | Jumaat |
TARIKH: | 05 Okt 2012 |
M/PELAJARAN: | Sejarah Dunia |
MASA: | 0705 - 0815 |
TINGKATAN: | 6 Rendah 5 |
TEMA/TAJUK: |
PEPERIKSAAN PRA STPM 2012.
|
OBJEKTIF P&P: |
-
|
KBKK: |
-
|
AKTIVITI: |
-
|
BBM: |
-
|
NILAI: |
-
|
REFLEKSI: |
-
|
RANCANGAN PELAJARAN HARIAN
| |
MINGGU: | Keempat puluh (40) |
HARI: | Jumaat |
TARIKH: | 05 Okt 2012 |
M/PELAJARAN: | Pengajian Am 1 |
MASA: | 0940 - 1040 |
TINGKATAN: | 6 Atas Kemanusiaan 2 |
TEMA/TAJUK: | Kertas 1 : Kenegaraan Malaysia. i. Ulangkaji Bahagian Kenegaraan (Soalan Sekolah lain). |
OBJEKTIF P&P: | Pada akhir pelajaran, pelajar dapat: i. Memahami dan menyenaraikan jawapan yang tepat atau betul bagi setiap soalan yang dibincangkan . ii. Menjelaskan dan memahami sebab bagi setiap jawapan yang betul untuk setiap soalan yang dibincangkan. iii. Menyenaraikan dan memahami kenapa pilihan jawapan yang lain salah berdasarkan maklumat dalam buku teks. |
KBKK: | Menerang sebab |
AKTIVITI: | 1. Penerangan secara kuliah. 2. Perbincangan bersama pelajar. 3. Membuat catatan dan rumusan guru. |
BBM: | Bahan rujukan, Papan Tulis dan Laptop. |
NILAI: | Menghargai dan Ketekunan |
REFLEKSI: | Proses P&P berjalan dengan baik dan objektif P&P yang disasarkan dapat dicapai berdasarkan maklumbalas dari pelajar. |
No comments:
Post a Comment